Csoportos Pályázatok
2020-2022 EU Erasmus+ Strategic Partnership. SFBB: Short Forms Beyond Borders. Short Forms as a Tool of Cultural, Educational, Social Mediation in Europe (Angers, France; Athens, Greece; Szeged, Hungary; Santiago de Compostela, Spain; Giessen, Germany; Leuven, Belgium)
2018-2021 Spanish Ministry of Economy and Competitiveness. Research Project “Bodies in Transit 2”, ref. FFI2017-84555-C2-1-P Project Cluster: Embodiments, Project Leader: Prof Dr Pilar Cuder Dominguez
2017-2020. EFOP -3.4.3-16-2016-00014. „A Szegedi Tudományegyetem oktatási és szolgáltatási teljesítményének innovatív fejlesztése a munkaerőpiaci és a nemzetközi verseny kihívásaira való felkészülés jegyében” című pályázat AP6_BTK-2 altémája. Digitális tananyag fejlesztés a Romanticism and Victorianism in English Literature című BA Literature Survey kurzushoz.
2015. TÁMOP Az olvasás értéke a digitális média korában TÁMOP-pályázat 4.2.1.B.-09/1/KONV University of Vienna, Luleå Tekniska Universitat, University of Novisad, Szegedi Tudományegyetem Társadalmi Nemek Tudománya Kutatócsoport együttműködése. Hálózatépítés, nemzetközi tapasztalatcsere
2014. EU Erasmus Intensive Lifelong Learning Programme. Translating, Training, and Touring in Venice. Milánói, Warwicki, Velencei, Szegedi Egyetem együttműködés. Nyári Intenzív Képzésben oktatás. Translation as a means of Cross-Cultural Encounters and Language Philosophical Investigations modul
2013. EU Erasmus Intensive Lifelong Learning Programme. Walking, Watching, and A-Wakening in Venice. Milánói, Warwicki, Velencei, Szegedi Egyetem együttműködés. Nyári Intenzív Képzésben oktatás. “Psychogeography and individual perceptions of space” modul
2009 Március. Università di Milano, pályázatírás: EU Erasmus Intensive Program Walking, Watching, and A-Wakening. Artistic Representations of the Embodied Experience of Space. Támogatók: EU Lifelong Learning Commission, SZTE IEAS